Fredag

Sitter här i min arbetskläder och väntar på att Amandas mamma ska dyka upp med några sladdar till datorn. Ja, alltså Amandas! Det var nämligen allt jag behövde ha med mig;) Eller ja Kalle tyckte i för sig ett gott humör, mycket pengar och tåliga kläder (Varför visste ingen?!).

Så nu ska jag jobba på mellan nio och tre, ja jag ska ha lunch också och sen blir det hem springa in i duschen, göra mig i ordning kasta i mig en macka eller två, sen se till att få skjuts ner till tåget av mammen och sen är jag på väg mot storstan:) Det blir trevligt så trevligt! Längtar verkligen tills jobb dagen är slut nog för att det är ganska trevligt också och arbetskläderna är mycket snyggare! Jag gillar dem skarpt:)

Nej ska göra mig i ordning nu så jag hinner till jobbet sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0