Torsdag

Skulle kunna legat kvar och haft sovmorgon nu, men kände faktiskt att det inte var någon idé att ligga kvar, så gick faktiskt upp vid halv nio. Borde börja plugga nu, men det står en hårddisk här med tre säsonger How I met your mother och det lockar inte lite heller;) Hann se fyra avsnitt igår kväll, eller natt mer;) Hann även se näsan hela Twilight igen, den var mycket bättre den här gången! Får se klart den helt i helgen. Efter jag jobbar klart på lördag blir det fotboll och sen film, sen kan jag ligga och kolla på film nästan hela söndagen;) Blir otroligt skönt, ska hinna med att baka lite till studenten också, men annars så är det helt lugnt. Om jag nu skrivit klart den här jäkla uppsatsen snart;) Men det finns bra mycket trevligare saker att göra!

Nej ska i alla fall hoppa i lite kläder så jag göra någon nytta! Blir en bra dag det här, bättre start på dagen kan man i alla fall knappast ha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0