Torsdag, Dag 1!

Tjoho, idag kör vi:) Har precis ätit frukost ska hoppa i tränings kläder och bege mig till gymmet och köra axlar och mage själv idag, men det kommer gå fin fint:) Har gjorde en bra upphämtning efter att ha drömt mardrömmar som gjorde att jag vaknade upp och mådde piss, hade inte varit mardrömmar för någon annan men för mig var det verkligen det, men ja lite frukost och Johnossi löste det:) Johnossi är för mig dagens höjdpunkt och anar att det kommer vara tjockt vid scenen, men jag ska stå där i havet av folk:) Vet inte riktigt när vi beger oss idag, men jag har lite mycket att göra innan så jag antar att jag inte kommer hinna skriva här något innan vi åker. Men jag återkommer imorgon bitti innan jag ska äta lunch med Malena och då får ni en riktig redogörelse hinner jag så kanske jag får upp lite kort också. Min kamera är i för sig inte så bra, men det handlar om känslan:) Annars blir det söndag för bildvisning;)

Så ni får ha det lika bra som jag ska ha det i eftermiddag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0