Tisdag

Ytterligare en sovmorgon men jag är så värd det just nu;) Måste försöka hitta lite rutin i sovandet sen också men ja det löser sig nog så småningom:) En sak i taget! Ska snart hoppa i shorts och linne och skutta ut med datorn i det fina vädret, sen laga lunch, iväg till gymmet, på spinning och sen blir det en filt i solen och kolla på Leksand - Insjön när det spelar fotbollsmatch och Insjön bara måste vinna! Skönt att ha fullt upp jämt gör att dagarna går lite fortare och blir lite roligare!

För övrigt blir jag mer taggad för varje timme som går och dansar runt i mitt rum i brist på en scen att dansa framför just för tillfället. Men på torsdag då jäklar ska de dansas, hoppas och sjungas:) Nu kom jag på något mer att göra för att göra av med lite energi, jag kan hoppa lite studsmatta, då brukar jag bli trött efter några minuter;) Japp får bli några skutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0