Tisdag

Åh, jag känner sån kärlek till den här dagen, bara fullständigt super lycklig, kan inte bli lyckligare tror jag! Solen skiner för första gången på länge, ska ge mig ut i den snart. Sen ska jag kolla på lägenheten idag, äntligen, sen får jag börja välja tapeter och sånt, åhhh, lycka lycka lycka! Har redan börjat kolla på möbler på IKEA och bestämt vilka färger jag ska ha i de olika rummen som jag inte ens sett ännu;) Men ja det blir vitt, svart och grått och sen olika färger till det och det kommer bli den snyggaste lägenheter, ska försöka övertala pappa att få köpa det där fina utemöblerna och ha dem på balkongen också:) Helt fantastisk att en sån här sak kan göra att man blir på världens bästa humör jag riktigt känner hur jag bara vill ut och dansa runt i solen, jag är galen jag vet;) Men sån är jag, det finns nog en charm i det också;) Huvudsaken är att jag själv gillar att vara galen;) Och sen har jag kommit fram till att den här sommaren blir awesome:) Midsommar, P&L, Falsterbo, Stockholm, Sandviken och massa annat bus och jobb, åh det är tur jag ska träna idag, så mycket energi som jag har nu:)

Det är det här som är så bra med mig, jag kan vända allt dumt till något bra efter bara några dagar, idag har jag Anna att tack för att hon fick mig att förstå att vissa saker måste man låta ta sin tid det blir bra till slut:)<3 Så hon får extra mycket av min kärlek idag:)

Nu ska jag snart skjutsa bror till tåget, han åker till Malmö idag helt själv på intervju till skolan, fast vi hoppas förstås fortfarande att han kommer in i Falun så vi har honom nära:) Så nu ska jag skutta i väg och sminka mig lite så jag ser lite pigg ut:) Funderar på att höra om syster och Frida vill med in och äta en glass också, idag är jag sådär snäll så jag till och med uppskattar mina syskon otroligt mycket;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0