Tisdag

Lika fullspäckad dag idag, ska ut på morgonpromenad snart, sen hem plugga, till gymmet, lunch, plugga, på Antons bal, middag, plugga. Kul liv;) Eller ja gymmet och balen blir i för sig kul:)

För övrigt snurrar tankarna bara runt i huvudet på mig, har drömt så konstigt de senaste två nätterna. Och kommit på hur fort livet går och att jag vet vad jag vill med livet men ändå inte eller? Shit, en promenad är verkligen behövligt tror jag, rensa tankarna. Egentligen handlar det nog om att inte ha så himla bråttom att ta en dag idag taget! Något att tänka på för mig som alltid ska planera mitt liv fler veckor framåt, det går inte alltid, kanske dags att börja förstå det nu!

Nu ska jag ut och gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0