strunt

Åh varför bryr jag mig så förbannat om vad andra människor tycker och tänker om mig?! Vad är mitt problem och varför ältar jag det här? Jag kommer bryta ner mig själv om jag ältar sånt här och varför saknar jag alltid mitt gamla liv när det blir fel. I för sig vet jag svaret det är den där jävla tryggheten som jag saknar så förbannat mycket att vad man än gjorde så spelade det ingen roll man var uppskattad ändå! Jag är inge bra på det här nya livet, jag är på samma nivå som Ted i How I met, vi är lika bra på sånt där båda två. Eller fan han lyckas juh faktiskt i första säsongen, åh...  Jag är sämre än Ted! Okej Sandra det var nu vi inte skulle sitta och jämför oss med karaktärer i en serie! Det var nu jag fullständigt skulle skita i vad andra tyckte och tänkte, det är tur jag har Lunkan hörde han det minsta till självömkan så skulle han slå ner mig, i för sig kanske precis vad jag behöver!

Nu ska jag ta en paus i pluggandet och försöka få lite peppning med hjälpa av The Secret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0