Stop this song

Won't someone stop this song?
So I won't sing along
Someone stop this song
So I won't sing...


Stanna upp tänk och hitta på en bättre lösning. Det är vad jag borde göra idag, eller helt enkelt kasta bort alla dåliga tankar, skriva min uppsats, träna med Lunkan och bara vara nöjd:) Ska faktiskt och kolla på lägenheten imorgon så efter det kan jag börja planera vad jag ska köpa för möbler och ha för färger, fast det lutar åt lila och mörkare rosa som vanligt;) Trivs faktiskt med de färgarna så varför inte liksom;) Hoppas på att jag får välja tapeter snart också så jag kan hitta en fin fondvägg också, åh det här kommer bli så kul är jätte motiverad till att få fixa mitt eget:) Ta hand om bara mig själv! Tills jag skaffar mig en hund också vill säga;)

Ah, nu fick jag en sån här vettig insikt igen, det är tur jag faktiskt kan strunta i att ta livet så hårt ibland. Eller jag tar det lite hårt ibland men det brukar alltid gå över:) Det viktigaste är faktiskt att ha kul och det har jag i alla fall hela tiden;) Så nu ska jag dansa till badrummet och borsta tänderna och sen skriva klart den här en gång för alla, om nu inget stör min uppmärksamhet som vanligt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0