Stolt;)

Gjordet ett grymt rodd pass;) Eller nu tog jag i men det flyter på helt otroligt bra och det kan nog faktist bli en hyfsad roddare av mig! På onsdag får det bli en längre tur, sen får jag sätta någon på att träna min teknik för den är väl inte den bästa. Försöker få min syster att ge mig lite tips här hemma, men tycker inte jag riktigt fått några;) Skulle velat följa med och kolla när det tävlar i Farsta på lördag, men ska jobba och får nästan huset för mig själv, med undantag för bror min, så jag ska nog stå ut;) För följa med och kolla i Göteborg när det är SM istället!

Nu borde jag ta tag i uppsatsen som skulle vara inne idag klockan fem. Men jag har som mål att lämna in den på fredag, så det löser sig. Imorgon blir det skolan några timmar och sen jobbar jag onsdag. Såg att jag fått en hel del jobb i sommar, blir trevligt:) Och så blir jag rik så det är helt okej;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0