Söndag

Dålig uppdatering igår, jobbade hela dagen och när jag väl kom till från jobbet så vart det till att äta, dusch och sen dra till Alexander och kika på fotbollen, som för övrigt kan ha varit bland det sämsta jag sett på länge! Sen var jag förbi Lucky på vägen hem och fick pengar för min skinnjacka, men de ringde idag igen och sa att min pojkvän(?) hade hämtat ut den och hade den hemma hos sig. Märkligt tyckte jag vad jag vet har jag ingen pojkvän;) Tydligen hette han Rickard och bad om ursäkt för att han fått med sig den hem, men han hade inte tagit med sig sen. Så då sa jag att när det hade min jacka och jag bara kunde hämta den då kom jag tillbaka med pengarna, tänker inte leta efter någon Rickard själv precis;) Sjukt grej det här vart, men det är tur jag har sånt jäkla flyt så allt alltid blir bra! Efter att ha fått pengarna så åkte jag i alla fall hem hit och sen blev det några avsnitt How I met your mother, hur mysigt som helst;) Och sen fick jag sovmorgon till halv elva idag också, kan knappast bli bättre, fast så tycker jag det är i mitt liv för det mesta nu för tiden! Allt flyter på otroligt bra! Ska väl vara träningen och skolan som går lite segt kanske, men det är liksom inte hela världen;) Ska ta mig ut och springa idag! Sen blir det nya tag inför nästa vecka!

Nu ska jag ta tag i bakandet och sen pluggandet, sen är det snart kväll igen, illa att sova bort dagarna så här;) Eller nej det var i för sig värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0