sommar 2009

Förutom skit vädret så har det börjat helt förträffligt bra, hade fantastisk trevligt igår:) Elle det har jag jämt nu för tiden i för sig. Och nu ser jag fram emot midsommar och sen P&L, riktiga sommar känslor. Men då får det se till att bli bra mycket bättre väder! Har haft en sliten dag i sängen med How I met your mother, men nu börjar det ta sig igen börjar få tillbaka energin igen;) Inte vettigt att vara vaken så sent jämt och inte heller att sova på en soffa med en filt;) Men det var det värt för att få ha en trevlig kväll! Men jag slår inte min bror som kom hem halv sju i morse efter att ha festat med massa norskar, hahaha han är lite störd han;)

Nej nu ska jag skutta runt lite här och sen äta lite middag!

Den bjuder jag på;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0