Ramla

Åh, jag skulle kunna somna på en gång nu om jag la mig, plötsligt så himla trött! Kanske gymmandet tog på krafterna ändå, kände mig mycket svagare än vanligt idag orkade verkligen ingenting;) Imorgon blir det återigen ett pass får hoppas jag har lite mer ork. Kanske fått lite mer sömn också! Fullspäckad dag imorgon; till tandläkaren plugga, lunch med Maria, gymma, sen blir det film eller nått på kvällen. Har en fullspäckad helg slog det mig nu eller ja det beror på hur jag jobbar på lördag också, kanske kan försöka plugga klart det mesta på lördag så jag kan se på How I met your mother hela söndagen. Eller jag ska till brors student och sen ska jag ha en ordentlig sovmorgon också;) Ja det blir nog en toppen helg:)

Förstår inte att det här pluggandet inte flyter på som vanligt, det går så segt. Sitter bara och dagdrömmer istället. Och motivationen är på noll. Men imorgon då är det skärpning då ska jag skriva så mycket jag kan under de timmarna jag har från tandläkaren till lunchen. Jag ska skriva ner allt jag hittar på hur oväsentligt det än är;) Ska försöka skriva lite mer nu, sen blir det nog snart sängen, hur kan jag vara så trött?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0