P&L

Jag ocg Stine bokade biljetterna i tisdags, vilket jag säkert redan nämnt;) Men i alla fall, kom på nu hur mycket jag längtar, så sitter redan och tittar ut vad jag ska se och sen får man hoppas att det inte ligger samtidigt! Jepp blir grymt och det har inte släppt alla artister ännu. Drömmen skulle vara Kent, men det händer nog tyvärr inte det har full upp med nya skivan får helt enkelt åka runt Sverige sen när den är släppt och njuta av deras musik då:) Tänk om jag kunde göra något lite vettigare än att sitta här och funderar på vilka artister jag ska se;) Typ plugga, men nej det är sjukt tråkigt! Jag ska och gymma istället, men jag måste verkligen ta tag i den här skiten, men jag vet inte vad jag ska skriva;) Men kan inte ha det hängandes över mig hela sommaren heller, måst juh få mitt betyg;)

Ska väl i alla fall klicka upp dokumenten;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0