P&L del 2 - Fredag

Fredag och man var lite segare en dagen innan. Men efter en cider hemma hos Patrik och Stine så var man hyfsat i farten igen. Vi han precis med tåget till Borlänge och jag och Stine valde att följa med Johan ett tag till Stines lägenhet för att sätta oss och ta det lite lugnt ett tag. Vi vart kvar tills det var förlängning i fotbollen;) Väl inne efter att Johan hämtat sitt band så vart det till att kolla lite på Pete och Babyshambles, störd kille det där, men tydligen var det inte lika illa som förut. Och då vinglade han bara, lindade mick sladden två varv runt halsen och la sig ner på scenen. Ja, det var det jag såg, jag missade när han puttade ner förstärkaren;) Efter det hittade vi Titti och Matilda och vi hamnade hyfsat långt fram på The Sounds som var riktigt grymma, men det vart för varmt efter ett tag så vi tog en drink på S2 istället;) Sen vart det lite väntan på Lars denna gång med rockband, mycket mer fart än torsdagens akustiska och det vart dagens höjdpunkt att få stå och sjunga med dansa och hoppa lite. Sånt är jag bra på;) Sen skulle vi se lite Mando men jag och Stine satte oss på en trottoarkant och lyssnade istället, vi trodde nog båda två vi skulle somna där;) Sen vart det bussen hem och var hemma halv fyra. Det var tur man hade sovmorgon dagen efter om man säger så;)

Lördagen och festivalens höjdpunkt får ni imorgon, bilder lika så:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0