P&L del 1 - Torsdag

En sammanfattning av helgen vore kanske på sin plats, eller?! Men jag får nog lov att dela upp det har minne som en gulfisk i den här värmen;) Bilderna kommer när jag orkat klippa och fixa dem, har fortfarande inte fixat klart bilderna från min bror student;)

I alla fall, torsdagen började med att göra sig redo och det tar sitt tag att hitta en passande outfit för festival, men jag lyckades! Sen tog jag bilen till Stine i Insjön för att sen ta tåget från Insjön till Borlänge vid tre tiden. Första stoppet blev att hämta ut banden, vilket gick riktigt smidigt, vi var oroliga för att behöva stå i kö men de flesta verkade redan ha införskaffat sina band. Sen bar det av in på det stora (för stora) området. Vi bestämde oss för att ta det lite lugnt till en början, det tar på krafterna att springa runt och kolla på massa olika band och sen stå hela tiden också. Inte blir det bättre av att det är mer än 25grader och strålande sol heller, vatten var ett måste! Men vi hann se en hel del band/artister: Lars Winnerbäck akustiskt, var aningen segt. Sen lite Sofia Karlsson och Maria Mena, helt okej båda två, det kan i alla fall sjunga. Sen vart det Johnossi för hela slanten, stod bra till men kan tycka det var lite stor scen för dem, men de var grymma hade inte förväntat mig något annat heller så! Hann även se några låtar av Volbeat och Backyrad Babies, dock inget som intresserade de andra så fick nöja mig med att bara lyssna lite:) Efter tolv vart det Lykke Li och hon imponerade faktiskt, riktigt bra dans musik. Vi säg även lite på Kleerup som inte alls imponerade på mig, han gjorde inte många knopp, så vi gick och letade på bilen istället. Det gjorde vi bra jag och Stine för att inte hitta i Borlänge så bra alls. Men jag är i för sig en levande karta ibland, har jag varit en stad en gång och verkligen gått runt och sett mig omkring så brukar jag hitta sen. Därför jag är så bra på orientering också, fast det är i för sig ganska tråkigt;)

Japp, det får räcka för stunden. Ska träffa Mandis om ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0