Onsdag

Har jobbat idag, går bra, snart kan jag nog det mesta så jag klarar husfru rollen över sommaren. Har hunnit med att vara förbi banken och köpa nytt läppsyl och så också, känner mig riktigt effektiv. Men mat orkade jag verkligen inte lag alls, dessutom fick jag besök och det var bra mycket trevligare än att laga mat;) Nu borde jag verkligen plugga, men koncentrationen är på noll, jag förstår inte att den inte finns. Idag vart det inge rodd heller, kan bero på att det nästan blåser storm, så får bli vilodag idag. Imorgon gym, fredag lika så, sen löpning lördag eller söndag, då är jag upp i fem träningar och det är helt okej! Skulle vilja träna mer, men finns inte riktigt tid eller ork, tur jag har ett bra jobb där jag får röra på mig!

Nej ska försöka plugga lite, annars får nästan hela dagen imorgon gå åt till det! Innan jag åker och hjälper mamma att handla i alla fall;)


Min kära vän Maria fick mig för övrigt att förstå igår hur långt jag faktiskt har kommit med mina mål och hur bra jag klara mig själv! Så hon gjorde verkligen min dag perfekt igår, tack för det gumman och jag längtar som en tok till fredag och våran lunch:D

Kommentarer
Postat av: maria

Men det är ju verkligen sant också. Kom ihåg hur det var i höstas. Då var det inte som det är nu kan jag lova iaf :D Fredag it is. Då ska vi skvallra. <3

2009-06-03 @ 21:45:33
URL: http://metrobloggen.se/mariaekberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0