Onsdag

Har hunnit jobba, äta och cyklat 30min, satan vad bra gjort och skönt med något nytt! Tjejklassikern här kanske jag faktiskt kommer:) Riktig bra träningsvecka i alla fall ännu, får se om jag orkar ro eller följa med mamma på Friskis och Svettis ikväll;) Fick lov att kolla upp hur långt jag cyklade och det var ungefär en mil, bra cyklat för att aldrig ha cyklat förut;) Imorgon blir gym måste bara försöka ta reda på vad tredje och sista axelövningen vi körde var. Sen blir det Peace and Love när Stine slutat jobba till sena kvällen:) På fredag ska jag luncha med Malena som är hemma igen, underbart:) Sen blir det Peace and Love igen och resten av helgen. Eller nej inte söndag då ska jag sova sen ska jag följa med mamma och pappa ut med våran nya båt om det är så här fint väder och bara ligga i solen och läsa och mysa. Åh, vilken lycka, helt underbart:) Eller jag lär träna söndag också efter fredag och lördag som blir vilodagar, måste kämpa på om det ska bli något av mig;) Sen borde man sova i tid och äta nyttigt också, men just nu sattsar jag på träning, en sak i taget! 

Gick precis in på Peace and loves hemsida och såg något glädjande!!! Jonhossi kommer att komma, tjoho! Det här bli bara bättre och bättre:D Jag måste sluta skutta runt så här någon kommer tror at jag är störd snart;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0