Onsdag

Åh veckorna går så himla fort, dagarna också för den delen. Två månader har bara flugit förbi men tänk vad bra det gått! Var förresten aldrig och kollade på lägenheten igår, min pappa var lite seg. Men idag skulle vi får nyckeln så vi kunde gå dit när vi ville och kolla, blir alltså ikväll:) Ska bli så spännande och helt underbart, det här det bästa som hänt mig på länge:)

För övrigt är jag i funderar fasen igen, jag menar det sjukt irriterande att människor inte bara säger hur det känner så att man själv kan släppa det och tänka, ja men vad bra då vet jag liksom. Nej istället ska man sitta och fundera på varför folk inte bara kan säga vad det känner, jag menar hur svårt kan det vara?! Som tur är så drar jag inte alla människor över samma kant utan jag tror fortfarande att alla människor faktiskt vill väl fast det blir lite fel ibland. Men inget lite dumt som inte har något gott med sig, jag hoppas och tror att jag själv kommer berätta att saker inte passar sig eller passar just nu, för det lättare att ta än att man inte vet något alls.

Men nog om det, ska klä på mig, plugga lite, laga lite mat och sen kanske träna beror på vad Lunkan tycker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0