Onsdag

Jobbat idag igen, fast har varit en soft dag:) Hann med att sola efteråt också, så nu bränner det lite på näsan;) Men vill man ha klänning imorgon och inte se ut som ett lik så vill man;) Dessutom så är det perfekt att bara ligga där och inte göra något, lite avslappning. Nu håller jag på och lagar mat igen, ovanligt va? Gör jag juh bara fem dagar i veckan, ska bli oerhört skönt att stämpla ut från den här "tjänsten" som extra mamma i september och bara sköta mitt eget! Sen skulle jag ha rott idag också men det regnar så, ska vänta ut det lite och sen dra ut och springa en vända istället, sen blir det potatis skalning och plugg hela kvällen, mindre kul men nödvändigt;) Och på tal om att sköta mitt eget i september så ska jag och pappa och kolla på lägenheten på tisdag och få börja välja lite tapeter och så inför renoveringen sen:) Åh, jag längtar helt otroligt mycket!

Låg och funderade över mina mål i natt och insåg att det är dags att sätta upp fler som jag kan beta av, jag menar ska det gå så här lätt så lära jag hinna med ganska många under ett år;) Att skaffa en hund är ett mål, men vet inte om jag vill göra det ännu, då ska man helst vara två så man kan ta hand om den tillsammans i fall någon jobbar sent. Japp det får bli ett senare mål. Nu lära jag kolla till maten lite och sen måste jag flytta ner resten av grejerna till Ebba också eftersom moster och Henry kommer sen:) Myyyys! Fast Anton tyckte jag kunde flytta hem till någon annan istället för att flytta ner, störd bror;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0