Oh boy

Åh, ni skulle se mig nu;) Hahaha, har skuttat runt i mitt rum till Miss Li och bara dansat runt, jag längtar så sjukt mycket till på torsdag eller om det nu blir onsdag kväll?!;) I alla fall så blir det grymt, 25graders värme, svarta naglar, convers och sådär festivalig som man ska vara;) Kommer dock sakna skinnjackan, den är också festival, ska köpa en ny sen! Har förresten gjort en spellista på Spotify som jag kan sitta och lyssna på till på torsdag, fast Håkan och Lasse fick ha egna spellistor och deras låtar sitter redan ganska bra;) Underbart är vad det här är, jag kommer längta ihjäl mig;)

Fast jag kommer ha lite att göra tills dess också, ska snart iväg på rodden och blåsten har lugnat ner sig lite det är bra. Sen imorgon blir det gym, spinning, solning och fotbolls tittande. Sen jobbar jag onsdag och sen kanske jag åker till Borlänge och hänger lite med Maria och de på kvällen. Sen ska ladda hela torsdagen inför eftermiddagen, det kommer bli awesom<3

Ska ses på P&L:
Håkan Hellström
Lars Winnerbäck - 3dagar:)
Miss Li
Volbeat
Razorlight
Laakso
Division of Laura Lee (ligger dock samtidigt som Winnerbäck:()
Mando diao
Sugarplum Fairy
The Sounds
Melody Club
Keane
A Camp
Backyard Babies
Kleerup
Florence Valentin
Moneybrother
Timbuktu
Sen måste man se Peter Doherty och Babyshambles bara för att;)

Och sen ska jag snäll som jag är också så klart hör med Stine och Titti vad de vill se;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0