My heart

Dålig uppdatering idag, men jag har jobbar, började du min heltid idag! Ska nog gå hur bra som helst, man ska bara komma in i allt först, satt idag för mig själv en stund och gick igenom veckorna och lite hur veckan såg ut med jobb och så. Än så länge ser det lugnt ut, men ja vi får se om det droppar in mer.

Idag har jag kört ett dubbel pass, först cyklade jag en mil på 20 minuter och sen var jag på gymmet och körde triceps och bröst, bar jobbat av mig! Som det ser ut nu så blir det tre dubbel pass och två enkel pass den här veckan, men ja planerna kan ändras. Men blir en till bra träningsvecka, mitt nyttiga liv känns lite närmare, vart faktiskt bara några få cider i helgen. Hahaha, låter som en alkoholist;) Nej men det har varit för mycket fest, så är det bara.

Träffade Amanda igår och åkte med henne och Kalle hem från tennisplanen. De skulle köpa pizza och diskuterade jätte kort vilka och sen sa dem: "Äh, vi gör som vanligt" "Och med en extra kebabsås". Det lät så roligt så jag fick lov att sitta där och små fnittra, kändes som de varit tillsammans jämt när de sa sådär. Sen vart jag lite avundsjuk, det är mysigt att ha någon som man knappt behöver diskutera med utan att man förstår varandra så bra. Fast jag kom på sen när jag fick välja vilket godis jag skulle ha i påsen helt själv, att helt illa är det inte jämt att vara singel heller;) Fast lite mysigare att vara två.

Nu ska jag göra lite nytta, ni får en uppdatering om P&L och fredagen senare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0