Love is my drug

Jag måste rycka upp mig och det är nu på en gång. Den här veckan har inte varit den bästa, men då kan nästa vecka bara bli bättre:) Om jag bara kunde sluta fundera på allt och varför det blir som det blir. Jag borde leva livet medan jag kan istället! Har inte tid att låta människor runt omkring påverka mig så här, jag är för lätt påverkad. Får ta till den lite hårdare attityden igen. Plocka upp planerna igen och bara göra massa kul, underbart:) På torsdag blir det Peace and love, helt underbart<3 Om det är något jag älskar så är det att stå i folkhav och bara sjunga/skrika med och bara älska livet. Den känslan kan faktiskt vara oslagbar ibland, det pirrar i hela kroppen när jag tänker på det;) Mest ser jag så klart fram emot Håkan, tänker alltid på den underbara konserten i Fryshuset förra våren, så mycket folk, så kul! Nu kan jag sitta här och drömma hur länge som helst men borde hoppa in i duschen. Har varit ute på ett jätte vågigt Siljan, men det gick bra ändå, jag blir bara bättre och bättre det är kul och det har också blivit en lycka för mig, ett soligt Siljan i en singel sculler, blir inte så mycket bättre;) Hahaha, jag är rätt bra på att coacha mig själv till att må bra det är tur och funkar inte det kan man alltid se på How I met your mother:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0