Lördag

Godmorgon!

Vaknade vid halv elva och kunde inte somna om alla Håkan nerver i hela kroppen bara spritter;) Åh vad jag längtar till halv ett i natt! Titti och jag är jätte taggade att stå riktigt nära scenen:) Kommer bli awsome! Och idag är en fullspäckad dag med massa bra musik! Kommer inte ens hinna förbi ett öl-tält och ta en öl, så mycket är det som man ska se, kommer leva på det här tre dagarna länge. Ja eller i alla fall tills jag får chansen att se något bra band i höst (hoppas på att Kent kan göra klart skivan och dra på turné). Oj vad laddad jag är för idag, helt sjukt! Ja, nu ska jag leta på lite kläder och röra mig mot duschen står inte på förens det är dags att ta tåget, i för sig tre men ändå;)

Bättre uppdatering kommer med morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0