Just watch my wildest dreams come true

Nu har jag avverkat några timmar på jobbet, fanns inte så mycket att göra så gick hem redan halv två. Så nu kanske jag hinner ut och springa om en timme, sen hem och äta och sen hoppas jag vi ska ut och ro ikväll också. I så fall har jag tränat sex träningar på fem dagar och gått två långpromenader och då hade jag vilodag igår eller jag gick en promenad;) Flyt på träningen i alla fall, mindre flyt med att leva nyttigt, speciellt inte igår och inte på jobbet heller, varför måste det ligga kanelbullar som ingen ska äta där;) Men ja, det kommer nog det också, det nyttiga livet fullt ut;) Ja om man bortser från de där glasen vin som alltid dyker upp på helgerna;) Men det är okej! På tal om några glas vin så ska jag nog passa på att ringa Mandis en sväng nu, hahaha det där lät förresten inge bra;) Men ja vi ska ut på lördag det var därför;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0