jag kan få dig när du vill...

Vart sjukt nostalgisk i när vi satt i kyrkan idag, var det verkligen två år sen jag tog studenten?! Shit det var juh! Ah vart tog tiden vägen, hur har allt förändras så himla mycket?! Bättre, sämre? I alla fall äldre förhoppningsvis smartare eller i alla fall på väg att blir smartare. Man lär av alla misstag och jag tror att man växer, eller jag vet att man växer jag har växt. Jag har mål i livet och det blir bara bättre, går bara bättre. Visste livet kan känns tungt ibland men jag tror jag börjar inse att för det mesta så är det faktiskt riktigt bra:) Och det blir vad man gör det till och jag gör det till något bra, jag gillar livet, det är kul att inte riktigt veta vart livet tar en heller, ska bli spännande att se vart man är om ett år eller om tio år. Har man hus, barn, man, combi och hund?! ;) Hahaha, sjuk känsla det är tur man inte vet och hur kul skulle det vara vad skulle man då fantisera och drömma om?

Nu ska jag ligga här ett tag till och bara njuta av att lyssna på musik, sen kommer jag somna sött efter den här dagen, full fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0