I guess I'm dreaming again

Passar på och skriver lite i väntan på duschen, mamma ska in före mig också! Två träningspass idag det är bra jobbat, har en känsla av att jag kommer ha ganska mycket träningsvärk i armarna imorgon;)

Åh ni vet känslan när allt känns helt sjukt bra och så blir man orolig att det bara är för stunden, idag har jag gått och tänkt så och funderar och funderat. Det under tiden jag städat, går liksom lite av sig själv att städa;) Men jag har kommit på att så kan man inte tänka heller, jobbigt att jämt gå och oroa sig för att livet inte ska kännas lika bra. Men får helt enkelt gör så att livet känns lika bra jämt eller ha hundra saker att göra;) Det har jag den här veckan och sen kommer min lycka till kusin på onsdag och jag kommer med nöje gå upp sju på Torsdag bara för att få köra med bilar i soffan. Det är tur han kommer med jämna mellanrum och göra livet ännu mer underbart och om bara några månader så har jag en till plutt till kusin det ska bli hur mysigt som helst:) Sen kommer Amanda hem på onsdag också och jag hoppas för henne skull att hon har tid att träffa mig;) Annars får hon med mig att göra!

Nu borde jag hoppa in i duschen och sen ta några mackor och börja skriva på skiten igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0