Halsont

Alltså den här värmen, jag dör snart. Till råga på allt har jag fått halsont och börjar känna mig jätte hängig, skulle vara oerhört nice att ha feber i den här värmen också;) Nej jag ska nog klara mig, jag borde klara mig för det var mindre än två månader sen jag senast var sjuk och det i mer än två veckor. Men jag missar massa träning genom att han ont i halsen, men ja, det här får bli en vilodag med en lång promenad ikväll tror jag så får jag försöka kurera mig och vara redo imorgon igen. Kan man bli frisk på en dag? Om jag hoppas och tror det så borde det nog funka!

Annars idag har jag vara jobbat, det har gått bra, men varit för varmt. Till och med våra vida byxor klibbar mot benen, jag blir tokig och vill bara slänga mig i poolen, vilket jag inte kan gör eftersom då kanske jag blir mer sjuk;) Men jag är inte bitter. Var inte bitter halv ett i natt när min bror kommer hem med sina kompisar, öppnar bildörren och börjar spela musik, skitmusik dessutom, typ musik som är nere på dansgolvet på Lucky. Då ville jag gå ut och döda honom, men orkade inte. Så det är egentligen hans fel att jag har ont i halsen för det var då jag kände det;) När jag väl somnade så drömde jag om Harry Potter, han hade träffat en tjej och Ron var jätte avundsjuk och ja det var väl det hela drömmen gick ut på, förstod aldrig om jag själv var Ron eller Hermione. Men jag var så himla arg när jag vaknade, jag hatade Harry Potter. Det här låter helt sjuk nu, hahaha, men det var inte det när man drömde;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0