Fredagsmys

Jag, mamma och moster har kollat på film och ätit chips, jätte mysigt:) Skönt att bara vara tre tjejer som kollar på film också, och det är sånt man minns. Fast det var en hemsk film, Revolutionary Road. Tung film och går bara och se om man för övrigt är glad och sprallig. Hade jag varit på ledsamt humör och sett den hade jag förmodligen varit förstör nu, kunde lätt bli lite knäckande;) Tur jag är glad och sprallig! Längtar till imorgon gör jag också att få spendera tid med mina kära vänner som jag inte träffar så ofta längre, men i sommar så får man förhoppningsvis träffa dem mer:) Imorgon blir det jobb också och sen en promenad om det inte spöregnar, ska se om jag kan få med mig något sällskap också;)

Nu ska jag nog sova är så trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0