Fredag

Godmorgon! Ni får nöja er med lite kort om gårdagen för jag har så himla mycket att göra innan det drar igång igen. Ska lunch med Malena och sen måste jag förbi systemet och köpa fyra cider eller så, ska vara lugn idag också men när man inte har någon bil alls att köra kan man faktiskt ta en cider eller två! Sen måste jag ta ut lite pengar inför kvällen också, de tar inga kort någonstans!

Gårdagen var mycket trevlig:) Johnossi var bäst, fick dansa runt lite! Och jag kan dansa om jag vill, tro mig, blir hög på bra musik;) Annars var det en ganska lugn dag, jag och Stine gled runt och softade mest. Kände att Lasses akustiska igår var lite väl segt och jag menar man ska se honom två dagar till, ser hellre storbandet och rockbandet. Rockband ikväll och då blir det till att se hela konserten och efter det blir det Mando på största scenen och den är sjukt stor ni ska få se kort sen! Annars så är det Peter och Babyshambles som man också måste se idag, karln lär väl vara hög som ett hus och flyga runt som en tok;)

Nu lär jag sätta lite fart, måste försöka rädda nagellacket också!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0