Freak out

En sak ska sägas och det är att det är en jäkla tur att fröken Lindeström har ett jobb i sommar och inte bara sommarlov. Jag menar det är inte okej att gå upp halv tio varje dag, sega sig ner och äta frukost och sen tar det två timmar att ta på sig kläder och borsta tänderna;) Nu har jag spenderat fyra dagar med att bara slapp och det inte lite heller, fast jag tror jag har varit värd det faktiskt! Eller ja det är klart jag har varit det, ibland får man faktiskt det om det gör livet lite lättare:) Fast det vore i för sig bra om man gjorde lite nytta också, men det kommer och det är faktiskt sommar och alltså helt okej att slappa runt:) Jag menar imorgon är det midsommar och sen kommer det bara rulla på i full fart tills jag börjar skolan igen! Sitter faktiskt redan här och försöker planera lite.

Först imorgon midsommar, som jag för övrigt måste checka av med Lunkan om.
Sen nästa vecka blir det P&L hela helgen med Stine :)
Två veckor efter det har jag en ledig helg så då funderar jag på att åka till Anna i Sandviken, men det är ett tag kvar men skönt att kolla på alternativ;)
Sen veckan efter det kanske jag och Stine ska till Falsterbo från Tisdag till Fredag.
Sen åker mamma, pappa och Ebba i väg en och halv vecka, vilket betyder att jag och Anton ska sköta huset;)
Sen är frågan om jag ska försöka ta mig till Sthlm första helgen i augusti också.

Och jag menar sen är det typ två helger till och sen börjar jag skolan igen;) Och i samma veva blir det nog dags att börja flytta in i lägenheten:) Hahaha, vilken sommar, om det nu bara kunde bli varmt också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0