Förändring

Jag vet inte om jag sagt det förut? ;) Hahaha, klart jag har! Men just nu om jag ska komma vidare här ifrån så krävs det en förändring, visst det har varit kul det här två månaderna men nu får det faktiskt räcka. Och jag har nog behövt det här, men det är så mycket annat jag vill göra också och det utan att varje söndag och måndag tycka att livet är urspårat och inte alls speciellt kul. Idag är en bra dag för förändring jag bara känner det! :) Visst får man vara ute och festa runt, men det måste finnas att stopp och dessa cigaretter, nej det gör verkligen ingen nytta för varken min träning eller mitt liv och jag tror det fanns en anledning till att det faktiskt försvann för två lördagar sen! Jag menar visst jag är 20år så det är inte hela världen just nu, men jag måste kanske faktiskt tänka på vad folk får för bild av mig;) Och jag ska fortsätta att ha kul, jag ska bara ta ner nivån några snäpp. Och ja det här göra jag bara för mig själv för att jag är lite trött på att vara Sandra som är ute minst en gång i veckan och inte har kontroll över livet. Nu får jag ta tag i det här och börja ordna och fixa lite, planering skulle inte heller skada;)

Idag blir bra i alla fall, två träningspass, plugg(som snart är klart), lite tv och sen sova i tid. Blir fint det;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0