Flyt

Jag har verkligen grymt flyt! Skaffade mig några mål här under hösten, först var det egen bil, den var lätt fixad. Sen var det egen lägenhet och nu är den också fixad:) Kommer bli helt underbart, skönt att för vara själv men fortfarande ha nära hem och roligast blir att fixa med allt i den. Vad jag ska ha för inredning och allt, blir toppen:)

Har bokat Peace and love biljett nu också:) Åh, idag är en sån där toppen dag verkligen, synd bara att jag borde plugga och sova i tid. Skulle mycket hellre gör något skoj, eller i alla fall lägga mig och kolla på film, men det får bli till helgen antar jag!

Måste ut och springa idag också, eftersom det inte vart till att gymma, de hade nämligen stängt för höst planering;) Men får försöka hinna med två gånger den här veckan i alla fall. Sen rodd imorgon och en till löpträning, då blir det rätt okej ändå;)

Nej, ska försöka göra någon nytta nu!

Kommentarer
Postat av: maria

Fan Sandra. Tänk om du kunde sända över lite av det där flytet till mig! Ser fram emot som fan att ses snart. ^^

2009-06-02 @ 18:19:01
URL: http://metrobloggen.se/mariaekberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0