Festivalkläder

Hur svårt kan det vara?! Hahaha, provade kläder i en halv timme tills jag hittade det jag ville ha;) Vart vit skjorta nerstoppad i mina tajtare slitna jeans som är upprullade och till det Convers, pilotbrillor, svarta naglar och min rutiga jacka. Jag är nöjd, ser så där lagom härjad ut och känner mig festivalig, tänk att kläder kan vara så himla viktigt, nu ska jag sminka mig och fixa håret, blir inget avancerat;)

Gymmandet gick bra också, tog dock inte lika mycket som Lassi som var där också. Förmodligen inget jag någonsin kommer göra heller;) Han tyckte jag skulle skaffa lite fler roddare till klubben, dock så vet jag ingen som är intresserad av att ro. Men måste säg att har man inte testat så har man verkligen missat något för det sjukt kul, hoppas på att hinna med ett pass på söndag och då även en cykel vända tills dess blir det vila, eller ja, sjukt mycket dansande:)

Nu ska jag sminka mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0