Crushcrushcrush

Hur svårt kan det vara att tag i saker? ;) Hur svårt kan det vara att bara fokusera!?! Hahaha, vad är problemet liksom. Vilken början till ett inlägg förresten, jag har egentligen inget vettigt att komma med alls, men jag bara måste skriva av mig för annars vet jag inte vad jag ska göra! Jag är överallt och ingenstans;)

Hahaha, det är roligt att tänka på vilka vändningar livet tar. Jag hade aldrig kunnat tro för två månader sen att jag skulle ha sånt flyt i mitt liv som jag har haft och fortfarande har. Men otroligt skönt är det:) Och nu längtar jag bara efter att det ska bli ordentligt varmt och ordentlig sommar så man hinner göra lite kul också, kanske ska göra klart den här jävla uppsatsen så jag få ordentligt med lov. På onsdag kommer lill-kusinen det blir första nöjet som är inplanerat, sen är det brors student, sen är det midsommar, sen P&L och sen ska nog jag och Stine försöka åka till Falsterbo i mitten av jli tre dagar, vore helt underbart:) Och förutom det så hoppas jag på mycket sol och tid till att läsa lite böcker och tid till att vara njuta och mysa runt;) Men, ja en sak i taget kanske;)

Nu ska jag snart sova om jag nu kommer kunna somna vill säga;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0