Brännässelutslag och gårdagens smink;)

Japp det är jag just nu;) Och har varit jag hela dagen på jobbet från åtta. Sjuk kväll igår men dock helt sjukt kul:) Bastu klockan tre på natten och ett försök till att bada i Siljan. En bortslarvad skjorta och en ful t-shirt(som jag aldrig kommer ha på mig, i bastun var ett undantag). Armbrytning och vi var det bästa laget. Sjuk nominering, men något man får skoja om ibland;) Ja om jag mindes allt kul så skulle jag berätta, inte ens kameran var till riktig nytta;) Men brännässelutslagen kliar som tusan och jag lyckades "gå" in i en kohage med ström, sjukt skönt, eller inte. Inte kom jag hem heller utan fick sova på en soffa, en stackars mamma fick gå upp sju för att hämta mig och köra hem mig;) Arg som ett bi var jag när jag inte kom hem på natten, och som att det inte räckte kom jag på mig själv med att leende svara på sms, så då var jag arg på mig själv också;) Så att bråka med mig då gjorde Lunkan fel i, hoppas dock att han inte så långsynt så han kanske är snäll och trevlig om ett tag! Han har dock inte hört av sig ännu, även fast jag sagt förlåt.

Funderar på att ta en dusch nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0