Beds are burning

Precis sett klart andra säsongen av How I met your mother, så nu har jag bara två säsonger till att se. Åh den serien är verkligen helt underbar! Och så skönt det har varit att ha hela huset för sig själv från åtta och kunna bädda ner sig sliten som man är och äta lite godis och bara ta det lugnt. Har i för sig varit på väg att somna lite till och från också;) Men ska sova ordentligt nu:) Upp igen vid halv sju... Men nästa vecka jobbar jag bara onsdag så ska inte klaga;)

Amanda visade mig skissen på tatueringen hon ritar åt mig också och den var så snygg och det var hon över hela den och det ska det vara också, jag blir till mig av lycka när jag kollar på den skissen som jag har här bredvid mig. Den är bara helt perfekt och så speciell, ingen människa kommer ha en likadan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0