awsomeness

Nu har jag kollat på fyra avsnitt av How I met och plötsligt känns livet mycket lättare:) Jag menar jag skulle kunna vara en sån serie, mitt liv skulle kunna vara en sån serie;) Jag är faktiskt en komedi, tänk vad skönt det känns när man tänker så! Hahaha, jag menar lördagen var i efterhand kanske inte den bästa, smartaste eller så, men tänk vad roligt man kan ha åt det så här två dagar efter;) Man behöver vara störd ibland annars skulle man inte ha något att skratta åt såhär i efterhand;) Dessutom hur roligt skulle min story om How I met your dad bli om jag bara hittat rätt direkt? ;) Måste juh faktiskt ha något att berätta om sen jag med;) Den har en sjukt bra start också, japp jag skulle bli en helt okej serie speciellt med alla människor jag har runt omkring mig, shit vad nöjd jag blev nu:) Egentligen borde jag börja blogg om det här, fast det kan man inte göra om man inte gör det anonymt;) Jag får skaffa en anonym blogg;) Kan bli sjukt kul, hahaha, ibland är jag störd, men hej det är jag som ska leva med det och jag kommer stå ut! Tänkt vad livet blir lätt när man tänker så här, jag är bra på att styra upp det här jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0