awsome

Hade sånt flyt på rodden idag! Inte lika vågigt idag och solen lyste och jag kände att det började likna något, 45min var jag ute, fram och tillbaka till udden. Vilket är riktigt långt för att vara mig:) Handleder raka, axlar ner och sen jobba mer med ben så blir det här bra:) Ja bra pass, nu är jag helt färdig, först gym och sen det här;) Imorgon blir det gym och sen spinning och onsdag rodd och löpning, stenhård träning som gäller nu;) Funderar för övrigt på att försöka köra en tjejklassiker 2010 men har inte hitta någon som vill göra det med mig ännu, lite tråkigt att göra det själv. Men jag får försöka hitta på någon;)

Skulle inte skada att vara så här lycklig jämt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0