You don't know

Det får bära eller brista, jag har i alla fall testat, försökt. Och det gör inget hur det går, jag är samma Sandra förhoppningsvis bara lite klokare och ja, det blir bra. Det känns i alla fall bra i kroppen nu:) Det blir bra och jag längtar till September, har valt tapeter nu, det blir vitt. Fast en vägg eller hallen bli vit med silvriga rosor på, det var en himla fin tapet och jag bara måste ha den någonstans;) Men måste diskutera med mamma först också är hon som är mitt smakråd och lägger sig i allt vad inredning heter;) Har hittat en lila tv-bänk som jag vill ha också! Skulle passa perfekt i vardagsrummet, som blir lila och mörkrosa:)

Nu börjar jag bli jätte hungrig så hoppas verkligen maten är klart snart. Vad som händer ikväll vet jag inte riktigt, vi får se. Nu ska jag gå ner till familjen och vara social:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0