well you're just a mess

Ibland är det inte nyttigt att ha sån kolla på folk som man har med facebook, bilddagboken, ect. Plötsligt så ser man något man inte vill se och så blir man på skit humör. Jag gjorde det nyss, det liksom bara hög till. Det som är bra med mig att när jag blir på sånt humör då sätter jag bara på Paramore och så tänker att jag faktiskt inte bryr mig i skit i något. Och vipps så gör jag inte det heller, just det här att inget ska kunna komma över mig så lätt och får mig att ändra känslor. Att ingen någonsin ska kunna påverka mig så mycket att jag känner mig illa till mods, det är bara jag själv som ska kunna styra över något sånt. Så nu föll det liksom bara över mig att jag ibland låter människor stampa in i mitt liv påverka min vardag och jag bara står där och låter dem göra det och de får härja runt också utan att jag säger ifrån. Men just nu känner jag att sånt kan folk bara glömma, jag är trött på att vara trevlig och snäll och allt vad jag nu är och inte få samma sak tillbaka. Jag ska ha samma sak tillbaka! Det som är skönt när det kommer över mig såhär är att allting blir klart och det finns anledningar till att saker faktiskt är som det är nu och ja saker är bäst som det är nu:)

Ja nu känns det bättre, nu ska jag äta lite middag sen så ska jag och ro:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0