We don't celebrate sundays

Nix, jag ogillar söndagar även fast jag inte har varit ut så känns det bara värdelösa. Går mest runt och bara väntar på att de ska ta slut. Fast nu funderar jag på att åka och köpa glass och krypa ner i sängen och kolla på How I met your mother. Men en viss mamma hade lämnat en lapp där det stod: "Det är ok att städa övervåningen", det är inte okej, för jag vill inte. Idag är ingen bra dag och då är det okej att bara ligga i sängen!

Nej borde faktiskt inte skriva här känner att det inte blir något vettigt skrivet i alla fall. Tänk om saker bara kunde bli som man tänkt sig...


Du frågar mig vad kärlek är
Men jag vet inget om det där
Bara sånt som man kan mäta kan jag förstå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0