Värd att ha

Skulle ringa och boka klipp tid tänkte jag, men icke min frisör hade semester till 20juli. Så jag får stå ut med mitt ruffs och en hårfärg som just nu inte är den snyggaste. Jag som vill ha något nytt;) Men får vänta till början av augusti lär gå fort i alla fall:) Har försökt legat i solen hela dagen också, men usch det är inte så kul. Så har spelat kort med min syster och hennes kompis, hur roligt som helst:) Skönt att det bli äldre så man kan umgås med dem fast det är sju år mellan oss, jag menar jag tror fortfarande jag är 14år ibland så vi är väl på samma nivå;)

Ikväll blir det förhoppningsvis lite minigolf och sen en tidig kväll, hoppas jag faktiskt är aningen trött efter gårdagen som inte var så lugn som det var tänkt;) Men det är för tusan sommar! ;) Nu ska jag laga lite middag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0