Onsdag

Nu är det tyst och tom i det här huset, lite tråkigt är det allt. Har haft Angelica, Malena och Sarah här på middag, känner att jag lyckades riktigt bra faktiskt med maten, otroligt nöjd:) Och otroligt trevligt att ha dem här och bara få prata om allt mellan himmel och jord och man vet aldrig när man ses igen så det är viktigt att ta tillfället i akt!

Nu har jag i alla fall bara två dagar kvar på mitt sju dagars pass och på fredag kommer Anna! :D Det ska blir så trevligt så att ha henne här över helgen, hon ska få uppleva Leksand, vad det nu är att uppleva;) Så det blir en trevlig helg, längtar så till att få vara ledig och ha huset för sig själv också! Även om det betyder en hel del att göra, måste komma ihåg att ta in posten åt mormor och morbror också och vattna lite blommor. Och jag har redan ett disk-berg, ja sånt som måste diskas för hand;) Kanske borde sattsa på att skaffa mig en diskmaskin till lägenheten, en liten, vore nog en bra grej;) Nu ska jag lägga mig i soffan som jag har för mig själv och se på något strunt på tv;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0