Törneros

Ja och vad har jag kastat bort den här dagen åt, jo verkligen inte ett skit. Jag bara sitter här och glor orkar inte börja med något, ta tag i något. Som vanligt bara väntar jag på att det ska gå av sig själv, att väskan ska packa sig, att skoluppgifter ska skriva sig själv, att min kropp ska åka och träna utan att jag behöver släpa mig iväg. Men vet n i vad det funkar inte riktigt;) Jag blir bara fast här och väntar, velar, funderar. Men för det mesta så sitter jag bara här och suckar åt människor, som inte vet vad de vill, tror saker och bara är allmänt konstiga, såna där som mig;) För när jag tänkt efter så är jag precis lika, jag vet inget, jag sitter mest här och väntar på att saker ska hända och det händer saker. Egentligen är jag inte så planerad som jag tror, egentligen väntar jag bara ut livet, att livet ska komma till mig att allt bara ska hända av sig själv. Jag tar några små steg ibland, en bil, en lägenhet, en början till ett liv. Men frågan är, blir man någonsin seriös? Jag tvivlar, en dunk vin på en helg och två fester, livet blir kanske inte mer seriöst än så och det är okej. Jag önskar bara jag var lite mindre engagera i hur det borde vara, ska vara. Istället skulle man kunna rycka på axlarna och dansa vidare. Men jag antar att det kommer och någonstans är jag klok och smart, det märks ibland;) Det handlar om att inte ta livet så himla hårt, det är trivsammare att bara spåra ur och vara kvar där, så jag stannar. Nu ska jag äta en hamburgare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0