Use somebody

Vad gör folk som är arbetslösa? Alltså det är för det första bara skit på tv, väder jag inte blir klok på och ja, nästan alla andra är på jobbet! Jag tar tillbaka det där om att jag skulle bli hemmafru;) Jag skulle vara sitta här och göra inte ett skit och det vore dumt! Fast jag har saker att göra, jag bara orkar inte, har betala räkningen i alla fall och fört över pengar till mitt andra konto, sen har jag lagar lunch också. Sen ska jag orka (måste) ta mig till gymmet och träna lite, sen försöka orkar cykla en mil också. Sen lär jag väl handla och jag jag borde tvätta bilen också, jag har saker att göra jag är bara slö kom jag fram till. Men ja man blir det nog av att inte gå upp i tid och sen bara glida runt;) Men nej gymmet kanske vore på sin plats nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0