Torsdag

Bror och jag städade övervåningen på en halv timme, bra gjort. Sen fastnade jag här med gitarr igen, livsfarligt att ens börja, helt plötsligt har det gått en timmer och det finns andra saker som verkligen borde gått före! Alltså det här med träning känns som jag kan glömma idag nu regnar det igen, jag borde laga mat och sen blir det Skutan och Stiko Per! Mitt hälsosamma liv är inte på topp just nu, men jag hoppas på förändring till hösten;) Längtar faktiskt efter hösten så alla turister försvinner också, jag undra hur många gånger jag svär och hatar människor innan jag tagit mig igenom Noret;) Tillräcklig många för att ta riks 70 hem istället och då fick jag en gubbe framför mig som inte kunde köra bil heller, det är då jag blir en livsfarlig chaufför, när alla på vägen irriterar mig;) Borde man ens få ha körkort när man är över 70, jag ställer mig skeptisk!

Nej ska väl göra någon nytta innan tjejerna kommer hit och dricker lite vin;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0