Torsdag

Alltså jag har verkligen ingen motivation till att skriva något här egentligen är bara jätte trött efter en hektisk dag. Funderar på att ta en dusch krypa i min rosa mjukisdress och bara se på massa tv tills jag somnar. Finns så mycket annat jag borde göra men jag orkar verkligen inte. Jobbade först med att städa lite i morse och sen vart det bakning till Buffils mellan elva och två, sen full fart till tandläkaren och sen hem och kolla lite på det jag måste beställa imorgon. Sen fick jag till slut i mig lunch, klockan fyra på eftermiddagen, jag åt frukost vid halv åtta tiden, snacka om att min kropp kommer bli ur balans. Men ja det är kul att ha mycket att göra och ja nu borde jag typ träna, men det spöregnar ute så nej det blev inget. Ska följa planen och somna i soffan, hoppas bror kommer hem snart också så jag får lite sällskap inte så jätte kul att ha ett hus helt för sig själv jämt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0