That's what you get when you let your heart win

If you want to play it like a game
Well, come on, come on, let's play
Cause I'd rather waste my life pretending
Than have to forget you for one whole minute



Hahaha, hade skrivit ett jätte långt inlägg och peppat mig själv så jag vart på bra humör men nu råkade jag ta bort det. Typiskt;) Kan nog inte skriva ett lika igen heller, för ja halva poängen var liksom att jag började med att må halv bra till att må toppen, eller ja det där läte mysko, skit samma;)

Nu är jag i alla fall på bra humör och känner mig starkast i världen, alltså starkast inombords. Det mycket tackvare lite bra Paramore låtar, får mig alltid att bli riktigt peppad att strunta i allt strunt. Bara se det positiva och att jag faktiskt är stark och kan stå på egna ben, även om jag många mornar vaknar upp och känner mig vilsen och ensam. Jag måste sluta med det, börja vakna upp och tänka att ingenting är omöjligt. För tänk hur bra det faktiskt gått hittills, det har varit urspårat och det fick det bara, jag har faktiskt lyckats vända det från att vara helt urspårat till att vara på en lagom nivå, för en galen sommar är helt okej! Jag är i en sån tid, det går över med hösten;)

Kom på en sak till jag ser fram emot:) Att färgar håret, det kommer bli awesome tro mig, men hur ja det får ni se när jag fått tid, de har nämligen semester just nu. Men ja, det kommer bli så fint så och jag längtar så efter en förändring! Dessutom kommer det pass bra till den svarta mössan jag beställt:) Hahaha, här sitter jag och längtar efter hösten, men ja det ska faktiskt bli mysigt;) Men ja, först kanske jag ska leva sommaren, en dag i taget som det heter:)

Det förra inlägget var bättre men ja, sånt är livet;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0