Söndag

Igen, veckorna går så himla fort och inge klokare blir man heller;) Det är sjukt att jag mår så himla bra dagen efter jämt, kroppen kanske börja vänja sig vid att ha sena nätter och vin på helgerna;) Fick sällskap hem i natt också, det bästa sällskapet jag kunde hittat att ta med mig hem;) Japp, jag tror helt på hundar och vänner som sällskap, jag menar killar, nej! 

Och snart är det tisdag:) Så jag längtar, ska bli så skönt att se något nytt, något annat än Leksand;) Sen att det bara är vi tjejer det blir helt underbart:) Ja det kommer bli awesome! Pappa håller på att byta tändstift på bilen nu så den går hela vägen också, min lilla skrot;)

Funderar på att gå ner och baka lite, är en perfekt bak dag när det bara fortsätter att regna ut. När ska det ta slut? Solen kom gärna tillbaka snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0