Sliten

Det ordet räcker inte, undra hur många timmar jag ligger efter med sömn nu?! Och huvudvärken är ett faktum, och jag har en fet bula på huvudet också, gjorde en snygg vurpa i hallen på klinkersgolvet. Oerhört smidigt, skulle vara toppen av dagen om jag har en hjärnskakning utan att veta om det eller något sånt. Hypokondriker är jag, så jag kommer tro att jag är döendes tills bulan försvinner. Men ja det kunde verkligen gott illa, tur det inte gjorde det och tack och lov har vi haft en lugn dag på jobbet idag och veckan ser också ut att bli lugn, så det blir skönt. Tanken är att jag ska börja träna igen imorgon efter mitt förkylnings och semester uppehåll på tre veckor. Men ja som jag känner mig idag kommer jag inte långt, men med lite sömn och vila kanske jag kan får bukt på det här. Ska nog lägga mig och kolla på How I met, var ett tag sen nu har haft så mycket annat för mig, eller jag det har jag jämt. Funderar på att ta en dusch först så jag kan krypa ner min fina, nya, knall rosa mjukisdress;) Låter som en ypperlig plan nu när jag tänker efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0